Wednesday, October 19, 2011

My Convocation (15 Oktober 2011)

My Convocation for Diploma in Multimedia

Pertama sekali aku panjatkan syukur ke hadrat Illahi kerana aku berjaya juga mengenggam segulung diploma setelah setahun menanti. Aku amat bersyukur biarpon setelah lama menunggu saat ini untuk meraikan majlis konvokesyen aku bersama keluarga biarpon ketiadaan abg2 aku bersama2. Tetapi aku tidak ketinggalan selain mak ayah aku, aku ditemani oleh mak dan ayah menakan aku serta sepupu aku. Aku berterima ksih sgt pada mereka kerana mereka juga menggembirakan hati aku yg agak sunyi kerana xsempat bergambar bersama mana2 kawan aku di dalam dewan tersebut.

 Me with my cousins(Faris and Faiz)

 Me with parents, and cousins

 .:Edited:.me with parents(added my brothers)

 my friend, Hade

Me with friends(from left: hade, me and own)

No comments:

Post a Comment